luuksery

Veel gestelde vragen en garantie

Hoe weet ik of een artikel in de winkel aanwezig is?

Alle voorraden worden dagelijks gecontroleerd en aangepast{behalve in het weekend en op feestdagen}
Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, krijgen wij uw bestelling per mail binnen.
Wij gaan dan controleren of de artikelen die u wilt bestellen daadwerkelijk nog op voorraad zijn.
Mochten de artikelen niet op voorraad zijn, dan nemen wij telefonisch of per mail contact met u op.
Wij zullen u dan laten weten of de bestelde artikelen nog bij ons binnen komen en wanneer.
Uiteraard kunnen wij het bedrag ook krediteren.


Kan ik de bestellingen online betalen ?
Ja,u kunt bij ons betalen via vooraf overmaken,of Ideal
De betalingsgegevens vindt u op onze site en op onze factuur.





Hoe weet ik of de bestelling goed is overgekomen?

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst krijgt u altijd een bevestiging van uw order per mail. Nadat wij uw order verzonden hebben ontvangt u nog een bevestiging per mail.



Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?


Aangezien Luuksery Fashion wereldwijd leverd ,is ons depot gevestigd in Duitsland
Wij hebben een samenwerking met diverse leveranciers in New-York-Parijs-Duitsland-China-Polen
Wanneer het gevraagde artikel niet of nauwelijks op voorraad is in ons depot Duitsland,maken wij gebruik 
van directe leveringen vanaf de  leverancier naar de klant toe 


Daarom hanteren wij een ruime leveringsperiode van tussen de 7 en 21 werkdagen levertijd 
Afhankelijk of het artikel direct leverbaar is,maar ook het samenspel van eventuele douanecontrole,s
en transportdiensten,kunnen de levertijd beinvloeden 
Ter compensatie bieden wij een gratis bezorging van uw bestelling aan de klanten in Nederland


Vertraging 
Het kan een enkele keer gebeuren{door douane of transport vertragingen}dat uw pakket later bij u wordt bezorgd 
dan de bedoeling zou zijn,dan spreken wij van overmacht
In het geval van overmacht kan Luuksery Fashion niet aansprakelijk gesteld worden,wel derde
Luuksery Fashion zal alles in het werk stellen om uw bestelling uitgeleverd te krijgen
Wij houden u dan dagelijks op de hoogte van alle ontwikkelingen
Wanneer er eventueel sprake zou zijn van overmacht,betalen wij niet de {verwachte}bestelling aan u terug 
Aangezien uw bestelling uiteindelijk aan u geleverd zal worden
Ter compensatie zal Luuksery Fashion,u een korting verschaffen op een eventuele nieuwe aankoop












SPOEDBESTELLING !

Zoals de meeste wel weten ,is ons depot in Duitsland gevestigd ,en zit ons kantoor in Den Haag

Daarom kunnen wij geen 24 uurs levering bieden

Maar ................................

Op vele verzoek kun je nu ook {tegen extra bijbetaling} een spoedbestelling plaatsen

Hoe werkt het ?

De prijs die je nu bij het artikel ziet staan,staat voor een gewone levering van tussen 7/21 werkdagen in

Met gratis bezorging {alleen Nederland}!!!!!!!!!!!!!!

Wil je een spoedbestelling?

Dan heb je je pakket tussen de 4/6 werkdagen in ,bezorgd

Maar dan komt er wel een bedrag bij,zodat wij het ook met spoed kunnen versturen

{afhankelijk van het gewicht}kunnen wij voor 7,00 a 10,00 bijbetaling,je pakket als spoedbestelling in orde maken

WIL JE DIT ?

GEEF DIT AAN ONS DOOR VIA DE CHAT OF MAIL OF PLAATS EEN OPMERKING BIJ JE BESTELLING




Waarom zit het depot van Luuksery in Duitsland?


Via depot Duitsland ,kunnen wij wereldwijd leveren
Ons kantoor zit wel gewoon in Nederland,te Den Haag




Heb ik garantie,mogen artikelen worden geruild/retour?
   
U heeft op alle artikelen 14 dagen garantietijd,de garantietijd gaat in op het moment dat u de bestelling ontvangt
  1. Luuksery neemt artikelen retour;
  2. In geval van defecten en/of beschadigingen of maatincorrectie, deze dient u binnen 3 dagen na ontvangst vooraf aan te melden middels email.
      3 Mocht er sprake zijn van een retour,dan dient de klant het pakket zo spoedig mogelijk terug te sturen naar Luuksery 
         Nadat Luuksery het retourpakket heeft ontvangen,gaan wij over tot terugbetaling van het aankoopbedrag 



    


 Kan ik de bestelling annuleren?
Nadat u de definitieve factuur heeft betaald kan de bestelling niet geannuleerd worden.



Waar vind ik de algemene voorwaarden?


Deze kunt u lezen alvorens u ,de bestelling verstuurd

 
Wij gebruiken cookies om de gebruikerservaring te verbeteren of om advertenties te kunnen tonen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Privacy & Cookiebeleid
SLUITEN