luuksery

Veel gestelde vragen en garantie

Hoe weet ik of een artikel in de winkel aanwezig is?

Alle voorraden worden dagelijks gecontroleerd en aangepast{behalve in het weekend en op feestdagen}
Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, krijgen wij uw bestelling per mail binnen.
Wij gaan dan controleren of de artikelen die u wilt bestellen daadwerkelijk nog op voorraad zijn.
Mochten de artikelen niet op voorraad zijn, dan nemen wij telefonisch of per mail contact met u op.
Wij zullen u dan laten weten of de bestelde artikelen nog bij ons binnen komen en wanneer.
Uiteraard kunnen wij het bedrag ook krediteren.


Kan ik de bestellingen online betalen ?
Ja,u kunt bij ons betalen via vooraf overmaken,of Ideal
De betalingsgegevens vindt u op onze site en op onze factuur.





Hoe weet ik of de bestelling goed is overgekomen?

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst krijgt u altijd een bevestiging van uw order per mail. Nadat wij uw order verzonden hebben ontvangt u nog een bevestiging per mail.



Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Ivm onze internationale klanten,is ons depot gevestigd in Duitsland 
Ons kantoor&klantenservice zit in Den Haag.

Onze werkwijze is anders dan de meeste webshops ,die een 24 uur levering bieden

Om de prijzen voordelig te houden en transportkosten vanuit Duitsland te besparen,sturen wij daarom eens per week alle klantenbestellingen te samen door naar het depot in Duitsland


Het voordeel is dat u ook langer de tijd heeft ,om uw bestelling bij ons te betalen

Vanuit daar worden de bestellingen eerst naar het kantoor Den Haag verzonden,waar er eerst een controle wordt uitgevoerd op alle klantenbestellingen
Na deze controle wordt het pakket aan u verzonden,en ontvangt u een track&trace code om uw pakket te volgen


Op onze facebookpagina worden steeds de allernieuwste collectie,s getoond,
maar ook de instuurdatum,s en bezorgdatums vermeld
https://www.facebook.com/groups/luuksery/



GRATIS VERZENDING BINNEN NEDERLAND !


Alle bestellingen versturen wij met een track&trace code,zodat u de bestelling kunt volgen




Alle prijzen op de website, zijn inclusief btw 





Waarom zit het depot van Luuksery in Duitsland?


Via depot Duitsland ,kunnen wij wereldwijd leveren
Ons kantoor zit wel gewoon in Nederland,te Den Haag




Heb ik garantie,mogen artikelen worden geruild/retour?
   
U heeft op alle artikelen 14 dagen garantietijd,de garantietijd gaat in op het moment dat u de bestelling ontvangt
  1. Luuksery neemt artikelen retour;
  2. In geval van defecten en/of beschadigingen of maatincorrectie, deze dient u binnen 3 dagen na ontvangst vooraf aan te melden middels email.



 Kan ik de bestelling annuleren?
Nadat u de definitieve factuur heeft betaald kan de bestelling niet geannuleerd worden.



Waar vind ik de algemene voorwaarden?


Deze kunt u lezen alvorens u ,de bestelling verstuurd

 
Wij gebruiken cookies om de gebruikerservaring te verbeteren of om advertenties te kunnen tonen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Privacy & Cookiebeleid
SLUITEN