luuksery

Veel gestelde vragen en garantie

Hoe weet ik of een artikel in de winkel aanwezig is?

 

Om onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn,is er wanneer je wilt bestellen in onze webshop {aan de kassa} een optie bij

Namelijk;

CONTROLEER ARTIKEL OP VOORRAAD

Wij gaan dan {ondanks onze voorraad controle}een extra controle uitvoeren

of het artikel wat je wilt bestellen,ook daadwerkelijk nog op voorraad is

Dan ontvang je eerst een bericht of het artikel inderdaad nog op voorraad is

en pas daarna je bestelbevestiging ,garantie en betaalmogelijkheid

Door de drukte zijn wij namelijk niet in de gelegenheid om alle artikelen elke dag te checken



Kan ik de bestellingen online betalen ?
Ja,u kunt bij ons betalen via vooraf overmaken,of Ideal
De betalingsgegevens vindt u op onze site en op onze factuur.





Hoe weet ik of de bestelling goed is overgekomen?

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst krijgt u altijd een bevestiging van uw order per mail. Nadat wij uw order verzonden hebben ontvangt u nog een bevestiging per mail.



Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij hebben een samenwerking met diverse leveranciers in New-York-Parijs-Duitsland-China-Polen
Wanneer het gevraagde artikel niet of nauwelijks op voorraad is ,maken wij gebruik 
van directe leveringen vanaf de  leverancier naar de klant toe 


Daarom hanteren wij een ruime leveringsperiode van tussen de 7 en 21 werkdagen levertijd 
Afhankelijk of het artikel direct leverbaar is,maar ook het samenspel van eventuele douanecontrole,s
en transportdiensten,kunnen de levertijd beinvloeden 
Ter compensatie bieden wij een gratis bezorging van uw bestelling aan de klanten in Nederland


Vertraging 
Het kan een enkele keer gebeuren{door douane of transport vertragingen}dat uw pakket later bij u wordt bezorgd 
dan de bedoeling zou zijn,dan spreken wij van overmacht
In het geval van overmacht kan Luuksery Fashion niet aansprakelijk gesteld worden,wel derde
Luuksery Fashion zal alles in het werk stellen om uw bestelling uitgeleverd te krijgen
Wij houden u dan dagelijks op de hoogte van alle ontwikkelingen
Wanneer er eventueel sprake zou zijn van overmacht,betalen wij niet de {verwachte}bestelling aan u terug 
Aangezien uw bestelling uiteindelijk aan u geleverd zal worden
Ter compensatie zal Luuksery Fashion,u een korting verschaffen op een eventuele nieuwe aankoop



 

 



Heb ik garantie,mogen artikelen worden geruild/retour?
   
U heeft op alle artikelen 14 dagen garantietijd,de garantietijd gaat in op het moment dat u de bestelling ontvangt
  1. Luuksery neemt artikelen retour;
  2. In geval van defecten en/of beschadigingen of maatincorrectie, deze dient u binnen 3 dagen na ontvangst vooraf aan te melden middels email.
      3 Mocht er sprake zijn van een retour,dan dient de klant het pakket zo spoedig mogelijk terug te sturen naar Luuksery 
         Nadat Luuksery het retourpakket heeft ontvangen,gaan wij over tot terugbetaling van het aankoopbedrag 



    


 Kan ik de bestelling annuleren?
Nadat u de definitieve factuur heeft betaald kan de bestelling niet geannuleerd worden.



Waar vind ik de algemene voorwaarden?


Deze kunt u lezen alvorens u ,de bestelling verstuurd

 
Wij gebruiken cookies om de gebruikerservaring te verbeteren of om advertenties te kunnen tonen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Privacy & Cookiebeleid
SLUITEN